תפריט ראשי
 
לעמוד קודם>

קרנות פנסיה ישנות

 

 

העובדים הוותיקים שבינכם וודאי זוכרים קרנות פנסיה ישנות אליהם ניתן היה להצטרף עד סוף שנת 1994. שנת 1995 היתה שנת רפורמה בכל הנוגע לקרנות פנסיה אלה אשר הפכו באותה שנה לקופות סגורות אליהן לא ניתן לצרף חברים חדשים. הדבר התרחש משום שההתחייבויות הממוצעות של הקרנות הישנות היו גדולות משמעותית מן הנכסים העומדים לרשותן. הדבר הוביל לפתיחת קרנות פנסיה חדשות בעלות תנאים שונים אשר אפשרו יצירת איזון אקטוארי בקרנות הפנסיה החדשות וביטחון כלכלי למבוטחים. לעומת הקרנות הוותיקות בהן הונהגה שיטת "צבירת זכויות" – בקרנות החדשות השיטה הפכה ל"צבירת כספים".

 

מאיר ברנר – מומחה בנושא קרנות פנסיה ישנות

מכיוון שכל קרנות הפנסיה שנפתחו משנת 1995 נחשבו ל"קרנות חדשות" והונהגו בהן תקנות שונות מאלה שהונהגו בקרנות הפנסיה הוותיקות, רבים מן העוסקים כיום בתחום התכנון והייעוץ הפנסיוני אינם מנוסים בהתמודדות עם הקרנות הישנות.

הודות ל-35 שנות ניסיון במקצוע והיכרות מעמיקה עם תוכניות הפנסיה הישנות, מאיר ברנר C.L.U  - מתכנן פרישה ומתכנן פיננסי C.F.P יעמיד לרשותכם את כל המידע והכלים הנחוצים על מנת להתמודד עם הפרישה הקרובה. על ידי קבלת אינפורמציה מלאה ומקיפה על תנאי הפנסיה שלכם ועל ידי ביצוע ההחלטות הנכונות תוכלו להבטיח את עתידכם הכלכלי לאחר שתצאו לגמלאות.

 

מאיר ברנר – פורשים בשלווה

פרישה לפנסיה משאירה רבים מאיתנו במצב של חוסר וודאות לגבי העתיד הכלכלי שלנו. האם קצבת הפנסיה תספיק ? כיצד זה ישפיע על אורח החיים שלי ? האם אוכל לתמוך בילדיי ?

את התשובות לכך תעניק לכם תוכנית פיננסית איתנה אותה תבנו במשרדי החברה. תוכנית זו לוקחת בחשבון את מצב הנכסים, את כוונותיכם לעתיד, את אורח החיים הנוכחי ואת כלל הפוליסות שברשותכם. יחד נגבש תוכנית פעולה מתוך ראיה רחבה של התמונה המלאה ונפרוש רשת ביטחון כלכלית שתבטיח כי לא יחסר לכם דבר לעת זיקנה. פנו כעת אל מאיר ברנר ותוכלו לפרוש לגמלאות בשלווה.

 

 

17

 

 

צרו קשר לקביעת פגישת היכרות!

הפרטים נשלחו בהצלחה

צוות המשרד יחזור אליכם בהקדם

הפעל נגישות