תפריט ראשי
 
לעמוד קודם>

משיכת כספים מקופת גמל

 

 

בשנים האחרונות חלו שינויים לא מעטים הנוגעים לקופות הגמל. תקנות שונות אלה נוגעות לתנאי משיכת כספי התגמולים מקופת גמל, קרן הפנסיה, פוליסות הביטוח השונות או פוליסות לקצבה הכפופות לתקנות קופות הגמל. החוק מגדיר מספר תוכניות שונות כאשר לכל תוכנית יש תנאים שונים המגדירים באילו תנאים ניתן למשוך כספים מקופת הגמל. תכניות אלו כוללות :

  • תכנית במעמד שכיר – לשכירים יש 2 תוכניות העומדות בפניהם: תכנית הונית (אשר אינה מיועדת לקצבה) או תכנית לקצבה.

  • תכנית במעמד עצמאי – גם כאן עומדות בפני העצמאי 2 אפשרויות: תכנית הונית ותכנית לקצבה מוג קרן פנסיה.

  • תכנית לקצבה מסוג פוליסת ביטוח

אופן משיכת כספים מקופת גמל

אין ספק כי נושאים אלו הינם מורכבים ולא ברורים עבור כל אזרח ויש צורך בעזרתו של מומחה בתחום.
על מנת להבין לעומק תוכניות אלה, את התנאים הדרושים למשיכת כסף מקופת הגמל ואת מעמדכם מבחינת החוק תוכלו לפנות אל מאיר ברנר C.L.U  - מתכנן פרישה ומתכנן פיננסי C.F.P.

מטרת התכנון הפיננסי הוא להגדיר יעדים כלכליים ולהקנות ללקוחות כלים להגיע לשם תוך התחשבות במצבם הכלכלי הנוכחי. יחד תוכלו לעמוד על כל הנקודות שאינן מובנות מבחינת החוק, לבנות תזרים מזומנים הגיוני ונכון לתקופת הפרישה ולהבין מהן האפשרויות הכלכליות העומדות בפניכם.

 

מאיר ברנר - איתנות כלכלית לאחר הפרישה

כשהדבר נוגע לפנסיה שלכם, לא כדאי לעשות פשרות ואסור בתכלית האיסור להשאיר את מצבכם לידי שמיים. מאיר ברנר C.L.U  - מתכנן פרישה ומתכנן פיננסי C.F.P יבצע עבורכם את עבודת התכנון, הייעוץ והבקרה על העתיד הפיננסי שלכם לאחר פרישה.

הודות לניסיון של קרוב ל-4 עשורים בעולם הפנסיוני, הבנה מעמיקה בפיננסים, היכרות עם כל התוכניות והפוליסות הקיימות ודאגה כנה ללקוח – לקוחותיו של מאיר ברנר זוכים לתוכנית פיננסית איתנה ומוצקה אשר פורסת תחתיהם רשת ביטחון כלכלית ונוסכת תחושת רוגע, שלווה ואמונה בעתיד טוב יותר.
פנו כעת אל מאיר ברנר והבטיחו לעצמכם איתנות כלכלית לאחר הפרישה.

 

 

30

 

 

צרו קשר לקביעת פגישת היכרות!

הפרטים נשלחו בהצלחה

צוות המשרד יחזור אליכם בהקדם

הפעל נגישות